Informacje z rynku sprzedaży towarów i usług
Kategoria: Newsy
24 kw. 2012Wydaje się, że w obecnych czasach funkcjonować bez konta w banku się nie da. Dużym udogodnieniem jest też bankowość elektroniczna, która działa na rzecz oszczędności czasu i pieniędzy. Okazuje się jednak, że korzyści w usługach bankowych widzi zaledwie 60 proc. Polaków. Pozostali od banków trzymają się z daleka.
Przyjmując taką tezę, od razu staramy się ją uzasadnić. Kim jest te 40 proc. osób? Pierwsza myśl od razu kieruje się na osoby starsze, nierozumiejące nowoczesnych technologii, przyzwyczajone do starych rozwiązań i oszczędzania w skarpecie. Tymczasem wyniki badań podają inne informacje. Niemal połowa grupy konsumentów, którzy nie korzystają z usług bankowych, to osoby młode, często pochodzące z dużych miast – ich liczba widocznie przewyższa liczbę osób po 60 roku życia, również znajdujących się w tej grupie.
Obecnie wachlarz usług bankowych jest bardzo szeroki. Począwszy od kont bankowych, po oszczędnościowe, karty kredytowe czy pożyczki i kredyty. Ich nieznajomość w młodym wieku, może przysporzyć wielu problemów na dalszym etapie życia. Trudności mogą wystąpić choćby w przypadku starań o kredyt mieszkaniowy bądź pożyczki dla firmy. Żaden bank nie udzieli ich osobom bez sprawdzenia historii kredytowej lub bez prześwietlenia transakcji na koncie osobistym.
Wyniki badań popularności usług bankowych są zaskakujące. Nie dziwią jednak badania popularności poszczególnych produktów oferowanych przez banki. Pozycję lidera wśród nich ma stale konto osobiste. Dalej są konta oszczędnościowe, karty debetowe, karty kredytowe, oraz limity na kontach osobistych, lokaty i pożyczki gotówkowe.
inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.
Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.
Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.
Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.