T-Mobile vs. Orange. Bitwa o roaming

Kategoria: Newsy

18 lip 2011

Bitwa o roamingNa polskim rynku pojawiły się dwie nowe oferty roamingowe dostępne w pakietach. Konkurencyjni operatorzy Orange i T-Mobile walczą o klienta przyciągając coraz tańszymi połączeniami międzynarodowymi.

Po tym jak T-Mobile zaproponowało swoim klientom pakiety umożliwiające wykonywanie połączeń międzynarodowych za 30 gr., Orange postanowiło stworzyć podobną ofertę. Tu co prawda klient za minutę rozmowy zarówno wychodzącej, jak i przychodzącej musi zapłacić 40 gr., ale wciąż są to nieporównywalnie niższe stawki. Eurotaryfa mająca regulować maksymalne ceny w roamingu na terenie krajów Unii Europejskiej wskazuje, że ceny te nie mogą przekraczać 1,70 zł za minutę.

Ponieważ jednak współczesnemu człowiekowi do życia poza telefonem potrzebny jest też internet, operatorzy stworzyli również pakiety ułatwiające transmisję danych.

I tak w Orange za mobilny internet musimy zapłacić 6 lub 18 zł w Unii Europejskiej. Raz aktywowane pakiety są ważne przez jedną dobę i umożliwiają transmisję 2 i 10 MB. W innych krajach należy aktywować pakiet za 53,67 zł, żeby móc się nim cieszyć przez miesiąc. T-Mobile oferuje pakiety miesięczne, tygodniowe i dzienne. Jednodniowy pakiet kosztuje 9 zł (za 4 MB), zaś tygodniowy (500 MB) 99 zł. Największy bo aż 1GB pakiet kosztuje 183 zł i jest aktywny przez tydzień.

Formularz komentowania

O tym blogu

inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.

Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.

Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.

Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.