Informacje z rynku sprzedaży towarów i usług
Kategoria: Firma z głową|Newsy
24 wrz 2010Podczas kilkudziesięciu dni polscy przedsiębiorcy złożyli 80 wniosków od czasu rozpoczęcia konkursu na dofinansowanie biznesu internetowego. Dotacje na e-biznes – ostatnie dni!
Od końca lipca Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości odbiera wnioski o dofinansowanie na biznes internetowy. Mają to być firmy w ramach działania 8.1. Od tamtej pory zostało złożonych dopiero kilkadziesiąt wniosków, co jest dość szokującym faktem, jeśli weźmie się pod uwagę, że rok temu w tym samym czasie w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości zostało złożonych aż 2800 wniosków.
Specjaliści wskazują, że niewielkie zainteresowanie dotacjami jest spowodowane zmianą warunków, pod jakimi można otrzymać dotację. Utrudniony został sam proces naboru, ale i zaostrzono kryteria merytoryczne. Dodatkowo, wniosek już zarejestrowany nie może zostać poprawiony i złożony drugi raz po korekcie.
W tym roku złożenie wniosku jest możliwe do końca września, a przedsiębiorcy mogą tego dokonać przez internet po spełnieniu trzech kroków. O dofinansowanie mogą starać się mikroprzedsiębiorstwa świadczące usługi przez internet i zatrudniające maksymalnie 10 osób oraz małe przedsiębiorstwa zatrudniające nie więcej niż 50 osób. Rok temu w odpowiedzi na 2816 wniosków dofinansowania dotarły do 335 osób, a ich kwota wyniosła w sumie 233 miliony złotych.
inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.
Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.
Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.
Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.