Informacje z rynku sprzedaży towarów i usług
Kategoria: Newsy
29 cze 2011Luksusowe buty marki Loding podbijają Polskę. Pierwszy w naszym kraju sklep tej firmy, a pięćdziesiąty na świecie, pojawił się w warszawskiej Galerii Mokotów.
Sieć Loding należy do Michela Gozlana i specjalizuje się w sprzedaży luksusowego obuwia i odzieży dla mężczyzn. Jest to pierwsza sieć, która wprowadziła niespotykaną dotąd jednolitą cenę dla wszystkich kategorii produktów. W butiku znajdującym się w Galerii Mokotów wszystkie buty kosztują 800 zł za parę, koszule 250 zł, kaszmirowe swetry 580 zł, paski 150 zł, krawaty 130 zł. Są to stałe ceny utrzymujące się przez cały rok, co powoduje, że klient zyskuje pewność, że cen nie zmienia się ze względu na okresowe promocje związane ze świętami.
Polska może czuć się wyróżniona, ponieważ jest to pierwszy butik sieci Loding w środkowo-wschodniej części Europy. Wybór na Polskę padł nieprzypadkowo. Od dłuższego czasu nasz kraj wykazuje się wzrostem gospodarczym, którego próżno szukać w innych europejskich państwach. Ponadto Polacy, jak mało który naród, doceniają wyroby wykonywane ręcznie.
Klienci znajdą w butiku około 52 modeli butów, a w tym klasyczne Oxfordy i Derby. Poza koszulami, paskami, swetrami i krawatami, butik oferuje także akcesoria czyszczące do skóry i prawidła do butów, a wszystko to w oprawie XIX-wiecznego angielskiego sklepu.
inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.
Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.
Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.
Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.