Informacje z rynku sprzedaży towarów i usług
Kategoria: Firma z głową
25 lis 2010Nie dostałeś dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej? Już wkrótce będziesz mógł starać się o unijne mikropożyczki, które ułatwią rozkręcenie biznesu.
Przy minimalnym kapitale początkowym możesz otrzymać nawet 40 tys złotych. Podstawową zaletą mikropożyczki jest jej niewielkie oprocentowanie, które prawdopodobnie będzie zależało od konkretnej sytuacji wnioskującego. Poręczeniem przy udzielaniu pożyczki mają być inne osoby fizyczne o stałych dochodach, lecz będzie też istniała możliwość zaciągnięcia kredytu pod hipotekę lub w formie weksla in blanco. Dopuszczalne są wszystkie funkcjonujące formy zastawy.
Żeby otrzymać mikropożyczkę, tak samo, jak w przypadku dotacji bezzwrotnej należy zgłosić profesjonalnie sporządzony biznesplan. Przyjmują je i oceniają specjalistyczne fundusze pożyczkowe. Na podstawie sensowności biznesplanu i stopnia prawdopodobieństwa osiągnięcia sukcesu, fundusz przyjmie lub odrzuci tego typu podanie. Pożyczkobiorca będzie miał też prawo do skorzystania z doradztwa oraz szkoleń biznesowych.
Mimo nowej opcji, dotacje nie zostaną całkowicie wykluczone. Mają one być przekazywane osobom, które znajdują się w wyjątkowo trudnej sytuacji materialnej. Natomiast celem mikropożyczek jest ograniczenie liczby przedsiębiorstw zakładanych wyłącznie w celu zdobycia pieniędzy. Zamykane po roku, nie są mile widziane na krajowym rynku.
inwestujwdobramarke.pl to serwis dla ludzi, którzy chcą być na bieżąco z rynkiem sprzedaży towarów i usług.
Serwis prezentuje informacje o tym, jakie produkty i usługi dominują na rynku, jakie są aktualne trendy i w co warto inwestować na poziomie lokalnym, krajowym i światowym. Zwraca też uwagę na nowe produkty aspirujące do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku.
Obecnie zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów wymaga ogromnej konkurencyjności. Pokazujemy, jak duże i małe firmy, znajdują na to sposób. Prezentujemy okresowe rankingi firm mogących pochwalić się największymi zyskami i tych najbardziej popularnych wśród konsumentów. Pokazujemy mechanizmy, jakie żądzą zachowaniami konsumentów oraz strategie, jakie obrały sobie najbardziej znane marki na świecie.
Serwis zawiera też wskazówki dla przedsiębiorców, którzy są na etapie wcielania własnych pomysłów w życie. inwestujwdobramarke.pl pomoże w sprawnym zarządzaniu każdą marką.